Kreditkort

Nyheder & inspiration

Jotuns nye LADY farvekort

TID TIL REFLEKSION

Jotuns nye farvekort lader dig stoppe op i et hektisk liv

I det nye, globale farvekort, har Jotun taget udgangspunkt i, hvad mennesker er optaget af i dag. ”Når vi ser på, hvordan vi lever vores liv, så er det ikke så rart, at det første ord, vi kom på, var refleksion. Det er gået for stærkt i for lang tid - der er nu et behov for at stoppe op og tage bevidste valg”, siger Jotuns globale farvechef, Lisbeth Larsen.

Jotun nye farver i miljø

Behovet for refleksion og bevidste valg dukker op mange steder:

  • Mad: Flere og flere er optaget af sund mad, lokalt dyrket mad, hjemmelavet mad. Inspiration fra globale tendenser knyttet til livskvalitet og af at spise lidt mere fornuftigt.
  • Tid: Kvalitetstid har fået en ny drejning. Nu er de nære ting mere i centrum. Vi vil ikke rejse langt væk for at holde ferie – mange ønsker for eksempel et sommerhus i nærheden af deres hjem. At koble af er den nye trend. • Håndværk: Håndværk har fået en ny status. Det at kunne noget selv, dyrke grønsager, eller at skabe noget er mere populært end nogensinde. Mange har et behov for at holde fri fra det digitale liv. Vi føler glæde over det, vi selv gør, hvad enten det er væggen, der skal males, eller man ser sine egne tomater gro.
  • Tingenes historie: Folk vil vide, hvor tingene kommer fra. Hvem har lavet dem? Hvorfor? I hvilket land er de produceret?
  • Behøver vi alt det, vi har? Mange oplever et behov for generel oprydning - også i boligen, hvor alt det overflødige fjernes. Vi vil gerne finde forenklede løsninger, der giver et rent og rart hjem, og vi vælger farver, der giver os ro og harmoni
Læs mere om Jotuns nye LADY farver på Jotuns hjemmeside her.
Maling support - man - fre mellem 8 og 16 - tel: 86 80 06 42
Antal:
0
Pris fra
DKK 0,00

Autolakspecialisten.dk - Køb autolak og tilbehør online

Tapet online

Boatpaint.dk - Bådmaling og pleje

Hobbyogkunst.dk - Hobby og kunstartikler online